اداره تدارکات

رئیس اداره تدارکات :

علی قلی نژاد  

مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی

شماره تلفن مستقیم : 77318323         داخلی :  .....

همکاران شاغل در این اداره :

  • امیرحسین عزیزحقیقی          پست سازمانی متصدی تدارکات             تلفن داخلی 1863
  • امیرخدابنده                       پست سازمانی متصدی تدارکات             تلفن داخلی 1862
  • علی مسروری                  پست سازمانی متصدی تدارکات              تلفن داخلی 1864
  • محمدامیری خطیب              پست سازمانی کارشناس امور اداری       تلفن داخلی 1861
  • امجد احمدی                    پست سازمانی متصدی                         تلفن داخلی 1862

 

شرح وظایف:

  • پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ستادی و واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
  • برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
  • مدیریت خرید، جهت بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
  • بهبود و توسعه سیاست ها و روش های خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  • برقراری روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
  • تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
  • مشارکت در تجهیز مراکز جدیدالاحداث
  • حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
  • اجرای فرایند انتخاب و انتصاب  و آموزش مسئولین تدارکات و تدوین جزوات آموزشی مربوطه
  • آموزش اصول وروشهای فرآیند خرید کالا  به کارپردازان واحدهای تابعه
  • برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
  • تشخیص و تعیین مبلغ  تنخواه گردان جهت کارپردازان حوزه ستادی
  • بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
  • تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب و بلامصرف خریداری شده
  • بررسی و تجزیه تحلیل وضعیت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها و  انتخاب کالای مرغوب و استاندارد 
  • نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
  • پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
  • فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات
  • اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
  • فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
  • کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
  • بهبود روشهای خرید و ارتقای کیفیت خدمات و کالا
  • هماهنگی و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ... 
  • مدیریت بر انجام امور تشریفات، پذیرایی جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه
  • تعیین قیمت البسه کارکنان بر اساس دستورالعمل شماره ۱۵
  • سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده
  • مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
  • شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبرد آن با هماهنگی مقام مافوق
  • همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
  • نظارت بر کلیه امور مربوط به کار پردازی مدیریت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق